Skolavslutningen (:


Tiihi, snart äre skolavslutningen faan vad tråkigt det kommer att bli. Men ännu roligare blir det för att jag kommer att få sjunga Alicia Keys - No one ( det är säkert ) eller så Alicia Keys - If i ant got you. Kommer bli skit kul.
1. för att Niorna går ut och vill festa med att skämma ut mig. Liksom efter den timmen är det ju sommarlov haha alla kommer ju att glömma vad jag gjort tihi.
2. Plus folk i skolan har ju gjort en del mycket värre saker HAHHA . Liksoom jag säger deta en gång till HAHA .
Deta är första och sista gången jag ställer upp för skolan med en sådaan grej tihihi §§ <3 Älskaar er . Jag höör av mej snart. Och så kommer jag ju att ladda upp dessa två låtar så att ni få höra på dem.

Kommentarer
Postat av: anonym

sexi msn

2010-06-04 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0