R.I.P FELICIA 2008 24 maj. §§

MÅ DU VILLA I FRED GUMMAN DU VAR ALLT JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA KANSKE TA LIVET AV MIG OCH SITTA OCH VILLA NÄRA DIG I GRAVEN VF VAR DET JUST DU ALLA DU KÄNNER HAR SUTIT OCH GRÅTIT I EVIGHETER I HELA 2 MÅNADER JAG LOVAR... VI SOM SKULLE ÅKA TILL GRÖNALUND MED BILJETTERNA SOM JAG OCH DU VANN NEJ DET BLEV ALLDRIG SÅ DET BLEV ATT JAG FICK GE UTT BILJETTERNA TILL NÅN SOM VÄRKLIGEN FÖRCHÄNNAR DEM OCH SHOWEN SOM DU SKULLE UPTRÄDDA PÅ DEN BLEV INSTÄLLD FÖR 100.000 MÄNNISKOR KOLLA VAD VÄRLDEN ÄR RÄTTVIS MEN JAG MÅ DIG VILLA I FRED HOPPAS ATT NÅN ANNAN OCKSÅ FÖRSTÅR MIG HUR JAG MÅR OCH MÅ  VILLA I FRED GUMMAN VI ALLA ÄLSKAR DIIG R.I.P FELICIA  JONAS SKREV DETA TILL DIG [ Felicia vi alla saknar dig, Du var en sådan underbar tjej. Vi sörjer dig för varje dag, nu när du tagit ditt sista Hjärtslag. ]  jag skriver litte om felicia nu felicia vila i frid alla som känner dig glömmer alldrig dig
fast jag inte känner dig så gråte för att du har lämnat oss.
Felicia du är en under bar töss du är saknad jätte
mycket. Jag tänder ett ljus för dig varje dag.
ta väl hand om dig där uppe.// nillsdotter  pussarf från alla


Kommentarer
Postat av: Emilia Pettersson

R.I.P btw vad var det som hännt?

2010-07-05 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0