Dagens HISS & DISS.


Visit hm.com
 49:50kr



Visit hm.com
 / 199kr

 

 


Visit hm.com
 / 49:50kr


Visit hm.com
 / 99kr


Visit hm.com
 / 49:50kr

Shuuzaaan bloggen. Idag så har jag varit inne i H&Ms hemsida och kollat och checkat lite gran.
Hittade faktiskt ganska många söta , finna och billiga saker till sommaren som inte ens finns
med i själva affärerna som ligger ute i stan.
Men i alla fall så har jag beställt den svarta tunikan här ovan. Den är svart vit och grå med en litten bröst ficka på vänstra sidan. Jag har också beställt dem svarta sandalerna som jag tycker ser härliga och fräsha ut. Det var min sommar beställning för denna dagen.
Men Dagens hiss är att jag hittade finna och billiga saker sammtidigt som inte fanns i affären och dagens Diss är att ville ha dem två tighta tunikorna i svart och vit och den i rosa och vit i storlek xs men det fanns tyvär inte. I den svarta fanns det bara kvar storleken L och i den Rosa aktika fanns det bara kvar i storleken M. Hemskt ska jag säga. Men för er som gillar att shoppa så rekommenderar jag er att kolla in H&Ms hemsida för där kommer ni verkligen att hitta ganska finna grejer.. Puss och kram för denna time . Kommer tillbaka senare ska ut nu och köpa lite födelsedagspresenter för min lille bror som fyller 1 år den 18Maj. Ska köpa några finna gulliga grejer från affären NEXT som man hittar i Entre andra våningen. Sia och ha det som bara bäst. (:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0