Alicia Keys låtar till skolavslutningen.


Alicia Keys - No one with lyrics. §§ (låten till skolavslutningen)


Alicia Keys - If I ant got you. §§ (låten till skolavslutningen)

Och så kanske så laddar jag upp bara om jag hinner en video på där jag sjunger en av dessa eller mby båda två också hehe . Ha det så gööööt såå läänge. Nu måste jag läsa min Bok som heter Björn från skolan ehehe måste vara klart med den till torsdag plus redovisning om vulkaner och vulkanutbrott och plus recensionen :O dööda meej ':O & Matte prov på tisdaag. ajjaj det ända ni lääsare kan göra är att önska mig lycka till . Ha det fett dåå :d Mwaaahh på er alla §§ <3<3 (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra val ska jag säga men jag tror att det ändå skulle låta bättre med No one. Good luck

2010-05-30 @ 08:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0