Sånt jag inte faller för :)



Killar

- Håriga killar,  alltså ap håriga armar, ben och allt annat. äckliga skägg osv.

- Sliskiga killar som ser otvättade ut, som om dom inte duchat på en vecka.

- För smala killar så dom ser anorextiska ut, uuuuuew!

- För tjocka, dvs. fetton. hallå, fettsuging ?

- För vältränade killar, med muskler som en jävla... jag vet inte. Det för inte bli för mycket.

- Och det som gör mig riktigt jävla avtänd det är faktsikt killar med bruna ögon, usch fyfan. Det är så avtändande tycker jag.

Tjejer

- Tjejer utan självförtroende.

- Sånna som inte klarar någonting själv.

- Fjortisar.

- Emos.

- Tjejer med manliga frisyrer, korta.

- Tjejer med manlig klädsel.

- Håriga tjejer, samma där ben och armar osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0