Saker som tänder mig §

Killar

- Lagom tränade.

- Bra klädstil.

- Bra självförtroende.

- Rakad.

- Blåa ögon... mums!

- Lagom lång 175 - 185

- Målmedvetna.

- Fräscha

- Självförtroende, nästan lite kaxiga på ett bra sätt.

Tjejer

- Brunetter... rawr!

- Snygga läppar.

- Snygg kropp.

- Fräscha.

- Självförtroende.

- Gandska långa 170 - 175

- Klädstil.

- Tycker det är sjukt snygg med ''mörka'' tjejer. chocolate ;)
Ps: detta Ska inte tyda på att jag är homofobi eller annat skit men ville bara komma fram till att om jag var kille och nu som jag är tjej mina förslag och tips :) Rawr på dej nu dåå :D §§


Kommentarer
Postat av: anonym

Att du tänder på tjejer? Hur går det till då.

Homofobi?

2010-07-05 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0